Τενοντίτιδα στο χέρι: Αιτίες, συμπτώματα & τρόποι θεραπείας

Τενοντίτιδα στο χέρι: καθημερινά όλο και περισσότεροι κάνουν παράπονα για πόνο στο χέρι ή στον καρπό. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των κινητών τηλεφώνων οδηγούν στην καταπόνηση των χεριών και των καρπών. Κατά συνέπεια, η τενοντίτιδα στο χέρι είναι κάτι που συναντάμε, συχνά, γύρω μας. Ποια είναι, όμως, τα συμπτώματα και οι τρόποι αντιμετώπισής της;

Τενοντίτιδα στο χέρι: τι είναι

Η τενοντίτιδα είναι μια πάθηση με μορφή φλεγμονής στους τένοντες, οι οποίοι συνδέουν τους μύες με τα οστά.  Τα άτομα που κάνουν περιοδικές κινήσεις των χεριών και των καρπών τους, όπως είναι η πληκτρολόγηση ή τα αθλήματα, εμφανίζουν συνήθως τενοντίτιδα στο χέρι. Συχνά, συνδέεται με πόνο, δυσκολία κινήσεων και πρήξιμο, ενώ δυσχεραίνει την κίνηση του χεριού.

Τενοντίτιδα στο χέρι: οι αιτίες εμφάνισης

Οι συχνές και επαναλαμβανόμενες κινήσεις επιβαρύνουν τους καρπούς με αποτέλεσμα την πρόκληση φλεγμονής στους τένοντες. Οι κυριότερες αιτίες εμφάνισης της είναι:

• η έντονη άθληση που βασίζεται στην κίνηση των χεριών και των καρπών, όπως το πινγκ πονγκ και το τένις
  • το σήκωμα μεγάλων βαρών με λάθος τεχνική με αποτέλεσμα την καταπόνηση των χεριών
  • η χρήση εργαλείων με επανάληψη κινήσεων, όπως το κατσαβίδι
  • η πληκτρολόγηση και η καθημερινή χρήση του ποντικιού, του κινητού τηλεφώνου και του υπολογιστή
  • ο τραυματισμός του τένοντα
  • οι διάφορες παθήσεις, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και η ουρική αρθρίτιδα

Τα συμπτώματα της τενοντίτιδας στο χέρι

Τα συμπτώματα της τενοντίτιδας είναι κοινά, ανεξάρτητα από την αιτία εμφάνισής της:

• φλεγμονή και πρήξιμο στο σημείο εμφάνισής της
  • δυσκολία και περιορισμός κινήσεων
  • τρίξιμο στις αρθρώσεις κατά την κίνηση
  • μούδιασμα στα χέρια και αδυναμία λαβής, ειδικά σε σοβαρές περιπτώσεις

Τενοντίτιδα στο χέρι: τρόποι θεραπείας

Παρόλο που η τενοντίτιδα δεν έχει άμεσους κινδύνους για την υγεία, είναι αναγκαία η άμεση θεραπεία της λόγω του έντονου πόνου που προκαλεί. Το πιο σημαντικό για τη θεραπεία της τενοντίτιδας στο χέρι και στον καρπό είναι η ξεκούραση. Για αυτό και η χρήση νάρθηκα είναι ιδανική για αυτή την περίπτωση. Έτσι, χαλαρώνουν οι μύες και οι τένοντες. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτό, θα αποφύγετε την έντονη κινητικότητα της άρθρωσης και θα  πετύχετε τη σταδιακή και ομαλή επαναφορά της κίνησης του χεριού σας.

Ανάλογα με την περίοδο εξέλιξης της  τενοντίτιδας, μπορείτε να εφαρμόσετε κρύα ή ζεστά επιθέματα. Κατά τις πρώτες μέρες, μπορείτε να κάνετε χρήση κρύας παγοκύστης στο σημείο εμφάνισής της, ώστε να υποχωρήσει ο πόνος και το πρήξιμο. Ενώ, μετά την παρέλευση ημερών, χρειάζεται θερμότητα στο σημείο.

Εναλλακτικά, η φυσικοθεραπεία ενισχύει τους μύες και βελτιώνει την κίνηση στα χέρια και στους καρπούς μέσα από μια σειρά ειδικών ασκήσεων και βοηθημάτων.

Η εταιρεία Κυρίτσης Ορθοπαιδικά διαθέτει προϊόντα για κάθε σας ανάγκη

Με τον απαραίτητο εξοπλισμό με την καθοδήγηση ειδικού φυσικοθεραπευτή, μπορείτε να αντιμετωπίσετε την τενοντίτιδα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Στην εταιρεία Κυρίτσης Ορθοπαιδικά παρέχουμε ποικιλία προιόντων σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Έτσι, προσφέρουμε μεγάλη γκάμα διαφόρων ειδών και εξοπλισμού για ενήλικες και παιδιά, εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα υπηρεσιών μέσα από τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.

Για οποιαδήποτε απορία έχετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-6775555 ή να μας αποστείλετε το ερώτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Βρήκατε ενδιαφέρον το νέο μας άρθρο: «Τενοντίτιδα στο χέρι: αιτίες, συμπτώματα & τρόποι θεραπείας»;

Διαβάστε περισσότερα κείμενα στο Κυρίτσης Ορθοπαιδικά Blog.